פיצ'ינג – קצר על הדרך 2023

120 דקות
סינמטק תל אביב, סינמטק 2
27.6.2023, 18:00

פיצ'ינג – קצר על הדרך 2023

120 דקות
סינמטק תל אביב, סינמטק 2
27.6.2023, 18:00

פרויקט "קצר על הדרך" הוא יוזמה משותפת של קרן גשר לקולנוע רב תרבותי והפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטיות וסטודנטים. הפרויקט נועד לחזק את מעמדו של הסרט הקצר ולאפשר ביטוי ליוצרים ויוצרות צעירים/ות בתחילת דרכם/ן המקצועית ולקראת סרטם/ן הראשון באורך מלא. 

קצר על הדרך 2023 עוסק בנושא תנועה

במסגרת המיזם, יוצרים ויוצרות עצמאיים/ות מכל רחבי הארץ הוזמנו להגיש הצעות לסרטים קצרים העוסקים בנושא תנועה. לתנועה יש צורות רבות, החיים נמצאים בתנועה מתמדת ואנו נעים ביחד איתם. תנועה יכולה להיות מכוונת מטרה, ספונטנית, פיזית או רוחנית. לפעמים נגיע למקום חדש ולפעמים נחזור לנקודת ההתחלה, אך את התנועה אין דרך לעצור.
מבין כלל ההצעות שנשלחו השנה, חמש הצעות זכו במענקי פיתוח וליווי לכתיבת התסריט עם היוצרת והתסריטאית שרי תורג'מן. במהלך הפסטיבל, יתקיים אירוע פיצ'ינג בו חמשת היוצרים והיוצרות יציגו את הפרויקטים שלהם/ן מול צוות שיפוט, אנשי תעשייה והקהל הרחב. שניים מבין הפרויקטים הללו יזכו במענק הפקה מטעם קרן גשר לקולנוע רב תרבותי. לאחר סיום הפקתם, הסרטים יוקרנו בהקרנת טרום בכורה חגיגית בפסטיבל הסטודנטיות והסטודנטים הבינלאומי 2024. ההכרזה על הזוכים/ות תתקיים בערב הנעילה של הפסטיבל.

פרויקטים משתתפים:

 מלכת המרפסת / בימוי: לירון ברכט ובן סגרסקי / הפקה: טל מוסקוביץ' ומתן גלזובסקי- דייזי פילמס. 

השומרת / בימוי: רועי קנבסקי / הפקה: הראל בן מלך.

מונית 2024 / בימוי: יובל אהרוני / הפקה: שלומי אלקבץ וגלית כחלון - דו בו גרסו פילמס.

נוטרדם / בימוי: מיכל חמדי / הפקה: טל מוסקוביץ' ומתן גלזובסקי- דייזי פילמס.

פאלש / בימוי: עיבל נעמה לוריא / הפקה: אשל פלג.