פרויקט אוטובוס הסרטים – ערב ההזנקה

גג הדיזנגוף סנטר
6.6.2022, 19:30

פרויקט אוטובוס הסרטים – ערב ההזנקה

גג הדיזנגוף סנטר
6.6.2022, 19:30

שמחים להזמין אתכם לאירוע הפתיחה החגיגי והרשמי של פרויקט אוטובוס הסרטים, שייערך השנה על גג הדיזנגוף סנטר בתל-אביב, ב-6 ליוני בשעה 19:30 (בחניון העליון, כניסה מרחוב טשרניחובסקי). הכניסה חופשית!

במסגרת אירוע הפתיחה, יוקרנו הסרטים הקצרים "שמישהו יגיד לי מה להרגיש" ו"תוכניות לקיץ" ומיד אחריהם סרט באורך מלא – "סופת חול" של התסריטאית והבמאית עילית זקצר. 

פרויקט אוטובוס הסרטים הינו פרויקט ייחודי וראשון מסוגו בעולם. זהו פרויקט חברתי ללא מטרות רווח, שנוצר על ידי סטודנטים ולמען הקהילה, מתוך מחשבה כי אירועי תרבות הם הזדמנות ליצירת מפגשים חברתיים וקהילתיים, ומתוך אמונה בכוחה של היצירה הקולנועית ליצור מרחב לשיח פתוח, מעשיר, יצירתי ומפרה.הפרויקט מאפשר להביא את תכני הפסטיבל, יוצריו ומתנדבים לכל רחבי הארץ, ומדי שנה הוא יוצא למסע בן שבוע ברחבי ישראל. סטודנטים ישראלים ובינלאומיים יוצאים לטייל עם סרטיהם וחזונם ביעדים שונים בארץ במשך שבוע. השנה, אוטובוס הסרטים התחיל את מסעו בתל אביב ועלה עד לצפון הרחוק של ישראל. אל המסע הצטרפו גם סטודנטים מרחבי העולם, אחרי שנתיים ארוכות בהן נעדרו מהפרויקט.

מדי יום, נערכות בכל יעד של הפרויקט פעילויות גיבוש אומנותיות, ועם שקיעת השמש המסך נפתח, מערכת ההגברה מופעלת, הפופקורן מוכן, והקהל המקומי צופה לצד הסטודנטים בסרטים יחד, תחת כיפת השמיים.

השנה, התמקד הפרויקטים בקהילות של סטודנטים בכל רחבי הארץ, מתוך מחשבה על הפרויקט שנוסע על ידי ולמען סטודנטים. בכל אחד מהיעדים נפגשו משתתפי הפרויקט עם קהל צעיר שמורכב מסטודנטים, מכיניסטים, צעירים בשנת שירות ומלגאים, אשר המשותף לכולם הוא הרצון ליצור, לעשות, להכיר אחד את השני וכמובן – האהבה לסרטים.

פרויקט אוטובוס הסרטים – ערב ההזנקה