אירוע פיצ'ינג לסדרות טלוויזיה

סינמטק תל אביב, סינמטק 2
15.6.2022, 18:00

אירוע פיצ'ינג לסדרות טלוויזיה

סינמטק תל אביב, סינמטק 2
15.6.2022, 18:00

בשנים האחרונות, תעשיית הטלוויזיה הולכת ומתפתחת בקצב מסחרר. יותר ערוצים, יותר חברות סטרימינג, והיצע בלתי נגמר של סדרות טלוויזיה בעלות איכויות קולנועיות. יוצרים ויוצרות מוערכים ומוערכות, כמו גם כוכבי קולנוע גדולים, עוברים בצעדים מהירים אל המדיום הטלוויזיוני. גם הטלוויזיה הישראלית מעוררת הדים ברחבי העולם, ושלל סדרות נמכרות לחו"ל ואף זוכות בפרסים יוקרתיים, יוצרות רף גבוה של תכנים איכותיים ויוצאי דופן.

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטיות וסטודנטים מכיר בהתעצמותה של תעשיית הטלוויזיה וההשפעה הגדולה שלה על הקולנוע ועל עולם התרבות בכלל, ולראשונה בפסטיבל אנו גאים להכריז על קיומו של אירוע פיצ'ינג לסדרות טלוויזיה עלילתיות, שיסייע לגלות יוצרים ויוצרות חדשים וחדשות, כמו גם רעיונות חדשניים ותכנים מרעננים שיהפכו לשיחת הברזייה הבאה.

במסגרת המיזם, הוזמנו במהלך 2022 סטודנטים-ות ובוגרי-ות בתי ספר לקולנוע להגיש הצעות לסדרות עלילתיות. מתוך כלל ההצעות שהוגשו, נבחרו חמש הצעות אשר יוצגו בפני צוות שיפוט באירוע פיצ'ינג שיתקיים במסגרת הפסטיבל. הפרויקט הזוכה יוכרז בערב הנעילה של הפסטיבל, ויוצריו יקבלו פרס פיתוח תסריט על סך 15,000 ₪, באדיבות היזם החברתי ואיש העסקים רוני דואק.

שופטות באירוע הפיצ'ינג: דנה אידיסיס, עדי עזרוני, אדר שפרן

אירוע פיצ'ינג לסדרות טלוויזיה