By ,

  Filed under:
  Comments: סגור לתגובות על


הכי טובים בעולם

By ,

הפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטיות וסטודנטים מציג בבכורה ישראלית: הסרטים הקצרים הטובים ביותר של השנה האחרונה. במקבץ יוקרנו הסרטים הקצרים שזכו בפסטיבלים המובילים בעולם: קאן, ונציה, ולוקרנו.

  Filed under:
  Comments: סגור לתגובות על הכי טובים בעולם


פקטורי- פורטוגל

By ,

מאז 2013 ובשיתוף פעולה עם שבועיים של בימאים, פרוייקט הפקטורי שואף לחשיפת יוצרים חדשים בזירה הבינלאומית. בכל שנה, ובתמיכת מדינה חדשה ושונה, הפקטורי חונך 8 יוצרים צעירים עם רעיונות לסרטי ביכורים מלאים כדי לכתוב ולביים בצוותא, לכדי יצירה של 3-4 סרטים קצרים שיוקרנו בשבועיים של בימאים בפסטיבל קאן. השנה, הפרוייקט טייל לצפון פורטוגל, במקום בו במאים צעירים ומפיקים נלחמים להקים תעשייה מקומית ולקדם אותה.

  Filed under:
  Comments: סגור לתגובות על פקטורי- פורטוגל


יותר נפלא מזה לא יכול להיות – מקבץ סרטים אוונגרדים ישראלים

By ,

צאו למסע בנוף הסוער של הרגש האנושי עם "יותר נפלא מזה לא יכול להיות", תוכנית שובת לב הכוללת סרטים ניסיוניים ישראלים מסוף שנות ה-60 ועד תחילת שנות ה-70.

בעיצומה של טלטלה פוליטית ותמורה חברתית, סרטים קצרים אלו שנוצרו בזמני מלחמות אחרות, מציעים הרהורים, התאהבויות, שברונות לב, ותחבולות בשם האהבה. כל הסרטים המוצגים במקבץ מהווים צעדים ראשונים בעבודת הבימוי של אנשי מפתח בתולדות הקולנוע והאמנות הישראלים.

כמה זה נפלא (1969), עמוס קינן; פגי דיי (1972), רחל נאמן; זוז (1969), דוד אבידן; לואיזה, לואיזה! (1968), יגאל בורשטיין.

הקרנה התאפשרה באדיבות חברת ישראפילם – מולי וצליל לנדסמן ומשפחת קינן; רחל נאמן; צפורן לוטם; יגאל בורשטיין; וארכיון הסרטים הישראלי – סינמטק ירושלים.

אוצרות: אלינה אלכסה אוסיפובה וניקיטה בויקו גגן

הכניסה לאירוע חינם, אך מותנת בשמירת כרטיסים. לשמירת כרטיסים יש ללחוץ כאן

  Filed under:
  Comments: סגור לתגובות על יותר נפלא מזה לא יכול להיות – מקבץ סרטים אוונגרדים ישראלים


By ,

  Filed under:
  Comments: סגור לתגובות על